Funcţii publice scoase la concurs la Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad

Written by florin coita. Posted in Social, Top News

Tagged: , , , , , ,

Published on iulie 11, 2016 with No Comments

ddac-sediu-21

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad organizează în data de  16.08.2016, ora 10.00, proba scrisă şi în data de 18.08.2016, ora 10.00, proba  interviu la sediul instituţiei din Arad, Calea Radnei, nr. 250, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a unor funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Direcţiei de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad, după cum urmează:

Compartimentul Juridic

Consilier juridic – clasa I, grad profesional debutant – studii superioare lungă durată juridice

Cerinţe:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999-privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în studii juridice, respectiv specializarea drept

- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

Serviciul Protecţia copilului şi familiei

Consilier – clasa I, grad profesional debutant  – studii superioare lungă durată

Cerinţe:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999-privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

Birou Integrare socială pentru copii şi tineri

Consilier – clasa I, grad profesional debutant – studii superioare lungă durată

Cerinţe:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999-privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

Birou protecţia copilului

Consilier – clasa I, grad profesional asistent  – studii superioare lungă durată

Cerinţe:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999-privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice – un an

Serviciul Protecţie persoane adulte

Consilier – clasa I, grad profesional asistent  – studii superioare lungă durată

Cerinţe:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999-privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,

- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice – un an

Serviciul Prestaţii sociale

Consilier – clasa I, grad profesional debutant – studii superioare lungă durată

Cerinţe:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999-privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

Serviciul Contabilitate – buget – salarizare

Consilier – clasa I, grad profesional debutant – studii superioare lungă durată

Cerinţe:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999-privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul economic

- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

Compartimentul Achiziţii Publice

Consilier juridic- clasa I, grad profesional debutant – studii superioare lungă durată în domeniul juridic

Cerinţe:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999-privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,  în studii juridice, respectiv specializarea drept

- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

Birou Financiar

Consilier – clasa I, grad profesional superior  – studii superioare lungă durată

Cerinţe:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999-privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,

- abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice – 9 ani

Concursul constă în:

-           selectarea dosarelor de înscriere  – în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;

-           proba scrisă  – programată în data de 16.08.2016, ora 10,00;

-           interviul – în maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise;

Dosarele candidaţilor vor fi preluate de secretarul comisiei de concurs la sediul instituţiei în perioada 11.07.2016-01.08.2016,  între orele 9.00 -12.00.

Acestea vor conţine în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din HG 611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici,modificată şi completată de HG nr.1173/2008.

Dosarele de înscriere la concurs vor conţine:

-           formularul de înscriere la concurs prevăzut în anexa nr.3

-           buletin de identitate ( carte de identitate ), original şi xerocopie

-           certificat de naştere, de căsătorie (original şi copie)

-           carnet de muncă, original şi copie, adeverinţe care să ateste vechimea în muncă după data de 01.01.2011,  original şi copie

-           acte studii, original şi  copie

-           cazierul  judiciar ;

-           adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; 

-           declaraţie pe proprie răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;

-           curriculum vitae

Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei (Calea Radnei, nr. 250) – Compartimentul Resurse umane, telefon   0257/220212 şi pe site-ul ddacarad.ro

 

No Comments

Comments for Funcţii publice scoase la concurs la Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad are now closed.